DIES

vs

Young Boys vs Valencia CF

23 Oct / 18:55 Jornada 3

Actualidad del Valencia C.F.
17 Juny de 2015

Comunicat Oficial | VCF Femenino

Renovacions i baixes per a la temporada 2015-16

El VCF Femenino ha aplegat a un acord amb les següents jugadores de la plantilla actual per a renovar la seua vinculació amb el Club de cara a la temporada 2015-16: Nuria Sánchez, Salomé Navalón, Ivana Andrés, Mari Paz Vilas, Arantxa Lozano, Gema Rueda, Carol Férez, Leila Ouahabi, Sara Monforte, Naiara Beristain, Paula Nicart, Georgina Carreras i Claudia Zornoza.

A estes se sumen les jugadores del filial de Segona Divisió Sara Micó i Cintia Montagut, les quals, durant la temporada 2014-15 alternaren partits en l'equip B i en el primer equip.

En el capítol de baixes, la jugadora Mitsue Iwakura torna al seu país, Japó, per motius laborals i personals.

Per últim, s'ha comunicat a les següents jugadores que, per decisió tèxnica, no van a continuar vinculades al club: Mariajo Pons, María Martí, Paula Arnal, Ana Amo i Manu Lareo.

El VCF Femenino desitja agrair a totes les jugadores que ja no van a seguir lligades al Club la el seu compromís amb el projecte durant l'estància en l'entitat. Les desitgem els majors èxits en els seus projectes professionals i personals. En especial, volem donar les gràcies a María, Paula i Ana, les quals, amb més de 10 anys en el Club, sempre van a ser una part molt important de la nostra història i de la família del VCF Femenino. Amunt València!

PARTNERS