DIES

vs

Valencia CF vs Barcelona

26 Nov / 20:45 Jornada 13

Actualidad del Valencia C.F.
23 Octubre de 2017

Comunicat oficial | Situació disciplinària de Kondogbia

El València CF va firmar al futbolista el passat 21 d'agost procedent de l'Inter de Milà, sense cap sanció pendent de compliment, segons el seu transfer internacional. No obstant això, com és habitual, el València CF va comprovar la seua situació disciplinària i va detectar que el jugador havia sigut sancionat amb dos partits de suspensió per una roja directa en la Copa de SM el Rei (volta de semifinals, el 27/2/2013).

Davant d'este fet, el VCF va consultar el passat 27 de setembre a l'Àrea Legal de la RFEF, que el 16 d'octubre va confirmar que, efectivament, el jugador té pendent de compliment la sanció. Pel fet que en la temporada 13.14, la RFEF no va notificar a la Federació Francesa de Futbol, tal com li exigix la normativa FIFA, esta sanció de dos partits del jugador Geoffrey Kondogbia, el futbolista no la va complir en l'AS Mònaco, on va haver de fer-ho, i la suspensió seguix, per tant, en vigor. Com a conseqüència de tot això, el València CF no podrà alinear-ho davant el Real Zaragoza.

PARTNERS